7 Ocak 2010 Perşembe

SiRmC feat MiSs BeLLa-Affet beni sevgilim Şarkı Sözleri

Gönderen Adsız

Tek bi kelime edemedim yazık onca sevgiyee
onbeş ayda sildin attın onca güzel yıllarıı
Yalandı bence senin sevgin yalandı senin sözlerin
NE hayaller kurmuştuk hepsi yandı gittii
seni seviyorum derken yanımda ağlardınn
bana canım derdin canını sattın sana ne yaptım
Hani beni bekleyecektin yeminler ettin
tek bir güvencem vardı onuda aldın gittin
Evet seni sevmiştim yalan değildi
mükafatı bumuydu söyle sevgilim
Ellerimi bıraktın düştüm sensiz yollara
Gözlerimden aktı yaş duymadınki arkadaş
Hep bedelli yaşamışım bugüne dek hayatımı
Unutmakmı avunmak hayatımı yoksa savrulmakmı kum gibi hayata
Ayaklarımda bir pranga gözlerimde yaş sonsuza yaklaş
aşkım bebeğim bana darılma seni çok sevdim beni unutma…
Gözden önce yürek ağlar aşktan önce aşk acısı can yakar
bunun sorumlusu kimdi bana söyleyin
Hep kederli oldu sondu bu hayatın yolları
Saf temiz duygularla kirlettin sen onları
Ağlar oldu yüreğim kalemim artık durgun
Sen duygusuzca davrandın ben yokoldum
Neden bırakıp gittin beni boş diyarlara
Benim gibi seni seven çıkmaz asla karşına
Bak düşün bi seninle mutlu olacaktık
kaderimiz bu değildi neden böyle yaptın ha
Aşkın değeri terkedişmiş bunu anladım
neler yaşasanda bakmaz göz yaşına
Hep bilirdim sözde can verirdin uğruma
Söz verirdin başkasının olmam derdin
ama sonuç ne oldu anlat haydi kendini
bir kalemde sildin beni başın göğe erdimi
Susmaz artık benliğim Yerden yere vuruldu
Düşlerimde sen bir hayalmişsin bunu anladım
Değene değer ver yoksa seni ezecekler
aşkım bebeğim bana darılma seni çok sevdim beni unutma…

0 yorum:

Yorum Gönder